شيلنگ سمپاش

۸ بازديد

شيلنگ سمپاش 
يكي از كاربردي ترين موارد استفاده شيلنگ سمپاش ، استفاده از آنها در اسپري كردن انواع سموم كشاورزي و مواد شيميايي در باغها و گلخانه ها و اراضي كشاورز مي باشد .
شيلنگ سمپاش در برخي از موارد به علت هزينه بالاي ساير شيلنگها به منظور شستشو در مرغداري ها ، كارخانه ها و ساير اماكن با وسعت بالا استفاده مي شود .
در برخي از موارد نيز از شيلنگ سمپاش به عنوان تجهيزات غواصي و استفاده از معادن استفاده مي گردد . همچنين گاهي از شيلنگ سمپاش به عنوان شيلنگ باد و هوا استفاده مي گردد.
يكي از اصلي ترين ويژگيهاي شيلنگ هاي سمپاش ، قابليت ارتجاع آن مي باشد . در واقع شيلنگهاي سمپاش به علت نحوه مصرف بايد داراي انعطاف پذيري بالايي باشند و همچنين بايد از استحكام كافي برخوردار باشند .
انعطاف پذيري بالا در شيلنگ هاي سمپاش سبب بالا رفتن ميزان استحكام آنها نيز مي گردد و باعث ميشود در شرايط مختلف و كاربردهاي گوناگون دچار پارگي نگردد .
يكي ديگر از ويژگيهاي تعيين كننده در استفاده از شيلنگ سمپاش ، سبك وزن بودن آن مي باشد و از ديگر موارد ميتوان به ميزان مقاومت آن در برابر مواد شيميايي اشاره نمود.
به اين معنا كه شيلنگ سمپاش در معرض مستقيم مواد شيميايي و سموم كشاورزي مي باشد و بنابراين هر چه ميزان مقاومت آنها در برابر اين مواد بيشتر باشد ، كمتر دچار خوردگي مي گردند .
معمولا شيلنگهاي سمپاش از نوع پي وي سي و به صورت چند لايه و يا تك لايه توليد ميگردند . برخي از انواع شيلنگ سمپاش نيز داراي خاصيت رفت و برگشتي به صورت فنر دار مي باشند .

 

مخزن سمپاش

پمپ سمپاش

سمپاش

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.